Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се променят вх. колектори????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се променят вх. колектори????

    Variable Inlet Control - доколкото разбирам това е начин да се променя дължината на въздушната струя влизаща във входящите колектори - при над 4000 обмн, някак си тя се скъсява и така се подобрявало изгаряне и прочее....
    Това е снимка на свалените ми преди 2 седмици колектори, и така като ги гледам сега пак ми е много интересно как точно се промена дължината на възд струя - определено трябва да е механично - също така ако някой знае точното предназначение на полусферичния черен предмет, най горе вдясно на снимката - вакуум може би????? - Под него има лостче което се движи нагоре надолу, и ще е добре да науча точното му предназначение.....
    Сори че не мога да атачна снимката, на няколко пъти с различни постове ми се случва, не знам каква е причината....
    Ето линк.....http://store2.data.bg/ferrarist/col.jpg
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Това е EVAP клапана за бензиновите пари. Служи да пази атмосферата от тези испарения като ги задържа в един карбонов филтър когато двигателя е загасен. И когато го остартираш соленоида ги пуска в смукателната система.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Re: Как се променят вх. колектори????

      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
      Variable Inlet Control - доколкото разбирам това е начин да се променя дължината на въздушната струя влизаща във входящите колектори - при над 4000 обмн, някак си тя се скъсява и така се подобрявало изгаряне и прочее....
      Това е снимка на свалените ми преди 2 седмици колектори, и така като ги гледам сега пак ми е много интересно как точно се промена дължината на възд струя - определено трябва да е механично[/url]
      На разпределителния вал на всмукателните клапани имаш вариатор който върши тази работа т.е. дава предварение на вала при определени обороти.Колекторите нямат общо.
      sigpic
      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

      Comment


      • #4
        Re: Как се променят вх. колектори????

        Първоначално публикувано от kuker
        На разпределителния вал на всмукателните клапани имаш вариатор който върши тази работа т.е. дава предварение на вала при определени обороти.Колекторите нямат общо.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Ro...n_Spark_engine
        Втори абзац......Variable Inlet Control - имат......въпроса ми е как точно се извършва това съкращаване на пътя на въздуха......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Това го има само на 2.0 мотора. Но и аз не можах да намеря точно как е устроен механизмът.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Re: Как се променят вх. колектори????

            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
            Първоначално публикувано от kuker
            На разпределителния вал на всмукателните клапани имаш вариатор който върши тази работа т.е. дава предварение на вала при определени обороти.Колекторите нямат общо.
            http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Ro...n_Spark_engine
            Втори абзац......Variable Inlet Control - имат......въпроса ми е как точно се извършва това съкращаване на пътя на въздуха......
            Много неуместно изказване от моя страна, сори.
            sigpic
            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

            Comment


            • #7
              Re: Как се променят вх. колектори????

              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
              Variable Inlet Control - също така ако някой знае точното предназначение на полусферичния черен предмет, най горе вдясно на снимката - вакуум може би????? - Под него има лостче което се движи нагоре надолу, и ще е добре да науча точното му предназначение.....
              Сори че не мога да атачна снимката, на няколко пъти с различни постове ми се случва, не знам каква е причината....
              Ето линк.....http://store2.data.bg/ferrarist/col.jpg
              според мен точно това върши работата за която питаш.
              защото на мойта съм го слушал и се чува как се променя шума в колектора като се движи лостчето на това нещо.
              а това което ОЕМ ти обяснява се намира най-долу в ляво върху гумения маркуч с двете скоби от двете му страни
              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

              Comment


              • #8
                Мда, утре ще направя няколко експеримента по темата......Помня че като бях свалил колектора и го мърдах това насам натам, нагоре надолу и мъдрувах за каква точно е, после реших че е нещо вакуум или от сорта, и понеже беше някъде към 2-3 пред ноща и не си мъчих особенно уреда за мислене.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Ако искаш колектори, вместо да ги правиш, приготви си 300лв и звънни, аз ги имам готови!
                  156 V6 turbo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Как се променят вх. колектори????

                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                    Variable Inlet Control - доколкото разбирам това е начин да се променя дължината на въздушната струя влизаща във входящите колектори - при над 4000 обмн, някак си тя се скъсява и така се подобрявало изгаряне и прочее....
                    Това е снимка на свалените ми преди 2 седмици колектори, и така като ги гледам сега пак ми е много интересно как точно се промена дължината на възд струя - определено трябва да е механично - също така ако някой знае точното предназначение на полусферичния черен предмет, най горе вдясно на снимката - вакуум може би????? - Под него има лостче което се движи нагоре надолу, и ще е добре да науча точното му предназначение.....
                    Сори че не мога да атачна снимката, на няколко пъти с различни постове ми се случва, не знам каква е причината....
                    Ето линк.....http://store2.data.bg/ferrarist/col.jpg
                    Понеже ти се чете и занимава прочети как действа системата по принцип обяснението е за Хопел но при алфара са стойностите на соленоидите и принципа на действие.
                    А ако направиш схемата с диода и вариатора и тръгне пиши как си го направи че ми се иска да си сложа един диод в купето и да му се радвам като почне да работи.
                    Гадна работа не мога да кача снимки дано се вишдат тук
                    http://www.snimka.bg/album.php?album_id=263496
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от novachev Покажи съобщение
                      понеже ти се чете и занимава прочети как действа системата по принцип обяснението е за хопел но при алфара са стойностите на соленоидите и принципа на действие.
                      а ако направиш схемата с диода и вариатора и тръгне пиши как си го направи че ми се иска да си сложа един диод в купето и да му се радвам като почне да работи.
                      гадна работа не мога да кача снимки дано се вишдат тук
                      http://www.snimka.bg/album.php?album_id=263496
                      ми нещо не успях да вържа както трябва лампето, и се отказах - но иначе като направя тест на акутатора на селеноида и алфадиаг-а ми дава че е успешен и той си бачка - като го откача и не ще.....значи е ок.....
                      иначе това с диода е добра идея, трябва да видя откъде да намеря подходящ....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        пробва ли дино теста на алфадиаг-а?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          ми не съм още, щото трябва колата да е в движение, а лиценза за алфадиаг в момента е на стационарния ми комп, и го свалям до колата за диагн......тия дни ще кача софта на лаптопа и ще пробвам дино теста......трябва да видя и дали има на лаптп ком порт че без кон не става.....или да направя виртуален такъв.......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment

                          Working...
                          X